fbpx

خدمة العملاء

Everyday many organisations experience the loss of revenue because of poor handling of customers by employees. Customer service is more than practice: it is a culture and the mirror of your company culture in the eyes of your customers. Our Customer Service programmes are designed to provide your team with the tools and best practices to help them build a unique and lasting relationship with clients and provide them with the highest standards of customer service.

Everyday many organisations experience the loss of revenue because of poor handling of customers by employees. Customer service is more than practice: it is a culture and the mirror of your company culture in the eyes of your customers. Our Customer Service programmes are designed to provide your team with the tools and best practices to help them build a unique and lasting relationship with clients and provide them with the highest standards of customer service.

التميز في خدمة العملاء

excellence in customer service- select training
يكلف الفوز عميلًا جديدًا خمسة أضعاف تكلفة الاحتفاظ بعميل حالي. التميز في خدمة العملاء هو موقف ...

آداب الهاتف

telephone etiquette- select training
ستكون هناك عدة مرات عندما لا تقابل العميل أبدًا شخصيًا ، لذلك من الضروري أن يرد كل موظف على الهاتف ...

التعامل مع العملاء الصعبة

dealing with difficult customers- select training
في بعض الأحيان قد يكون سلوك العميل أقل من المعايير العادية. لا أحد يحب الوقوع في حركة المرور ، أو العمل مع رئيس لا يقدرك ...

ابق على تواصل

احصل على أحدث ورشة عمل عامة مميزة مباشرة إلى صندوق الوارد الخاص بك.

حدد التدريب والاستشارات الإدارية LLC حقوق الطبع والنشر 2020

 

إعداد القوائم في لوحة المسؤول

arArabic
en_USEnglish arArabic

قدم لنا بياناتك وسنتصل بك!

طلب